.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي معاونين جديداستانداري گيلان
معاونين جديد سياسي و امنيتي واداري، مالي و برنامه‌ريزي استانداري گيلان  طي مراسمي در جلسه شوراي اداري اين استان با حضور معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور معرفي شدند.  

معاونين جديد سياسي و امنيتي واداري، مالي و برنامه‌ريزي استانداري گيلان روز چهارشنبه طي مراسمي در جلسه شوراي اداري اين استان با حضور معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور معرفي شدند.

 "علي عبدالهي" استاندار گيلان در اين جلسه با اشاره به سياست‌هاي دولت و رييس جمهوري در زمينه عدالت محوري، مهرورزي، اعتلاي معرفت ديني و تقويت پايه‌هاي ديني، خواستار حركت مديران استان در اين راستا شد. وي گفت: محروميت زدايي از اولويت‌هاي برنامه دولت است و بايد سعي شود تا همه مردم از خدمات و رفاه عمومي برخوردار وند.وي‌اضافه كرد: مشكلات گيلان بسيار زياد است و بيكاري يكي از مهمترين آنها است كه براي رفع آن بايد بااستفاده‌ازمنابع و توسعه بنگاههاي كوچك اقتصادي تلاش كرد.وي همچنين‌از تكريم ارباب رجوع، صرفه‌جويي و پرهيز از تجملات و تشريفات به عنوان مهمترين عامل در نزديكي به مردم و تحقق شعارهاي دولت و رفع مشكلات نام برد و خواستار توجه مديران استان در اين زمينه شد.استاندار گيلان بر تعامل بين دستگاهاي اجرايي استان و پشتيباني‌آنها از يكديگر تاكيد و گفت : همه بايد تلاش، كار و كوشش كنيم تااين استان به توسعه دست يابد.وي همچنين در اين جلسه ضمن تقديراز مديران سابق دستگاهاي اجرايي بيش‌از ? ???مدير جديد را به حاضرين معرفي كرد.

"غلامحسين بلنديان" معاون برنامه‌ريزي و پشتيباني وزير كشور نيز در اين جلسه بااشاره به تطابق زماني سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ماه محرم گفت :ريشه انقلاب اسلامي در نهضت حسيني است. وي اضافه‌كرد: ما مفتخريم كه بگوييم انقلاب اسلامي ايران نه تنها يك حادثه بزرگ قرن بود بلكه‌يك معجزه بود واز آن مهمتر تداوم حيات اين‌انقلاب معجزه‌اي بزرگتر است.

وي اظهارداشت : اين مركب را ما مديران مي‌توانيم به‌مقصد برسانيم و هرچه اين مركب سريعتر پيش رود انقلاب سريعتر پيش مي‌رود."بلنديان " اضافه كرد: براي اينكه بتوانيم‌اين نظام مقدس راتداوم ببخشيم بايدافزايش مقبوليت و مشروعيت نظام را در دستور كار خود قرار دهيم.وي گفت : اين مسئله در شرايط فعلي نمي‌تواند حاصل شود مگر اينكه كار آمدي را افزايش دهيم زيرا اگر كارآمدي را افزايش دهيم حمايت عامه را خواهيم داشت و اين امر به صورت زنجيره‌اي مي‌تواند نظام را حفظ كند.در اين جلسه دكتر "احمد نصرتي راد" به عنوان معاون جديد اداري ،مالي و برنامه ريزي و همچنين "اكبر درزي‌اسلام" به عنوان معاون جديد سياسي و امنيتي استانداري گيلان معرفي و از خدمات " عبدالرضا بي‌آزار" و " سيداحمد حسيني " و " آخوند زاده " معاونين قبلي برنامه ريزي و اداري و مالي و سياسي و امنيتي و سرپرستي اين معاونت تقدير شد.در اين جلسه همچنين خانم " مهرورز" به عنوان مديركل جديد امور اجتماعي و انتخابات استانداري گيلان معرفي و از خدمات " سكينه خاتمي " مديركل قبلي نيز تقدير شد.

معاون جديد برنامه ريزي استانداري گيلان پيش از اين، سمت استادي دانشگاه و نمايندگي مردم رشت در دوره چهارم مجلس و معاون سياسي و امنيتي جديد استانداري گيلان نيز فرمانداري رشت و رودسر را در كارنامه سوابق اجرايي خود دارند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.